woensdag 1 juni 2011

BIOS

Uit het fraaie Kreta werden 2 flesjes BIOS bier aangeleverd die inmiddels al aan een smaaktest zijn onderworpen. Zo uitdagend als het flesje ( en dan met name de vorm van het flesje) eruitziet, zo middelmatig kan de inhoud bestempeld worden. Niet dat de BIOS er niet inging, maar bijzondere smaakeffecten konden allerminst worden waargenomen. Hoe deze Griekse 'Heineken' in het thuisland beoordeeld wordt weet ik niet, maar mijn voorkeur uit het land van de mythen gaat in elk geval uit naar het Mythos bier.


       Robin Daas

1 opmerking:

  1. Mijn voorkeur gaat toch ook zeker uit naar de Mythos. Bios was leuk maar voegt naar mijn mening niet echt iets toe aan de reeks bestaande Griekse bieren. De vorm van de fles is idd erg fijn alleen het etiket vind ik dan weer wat minder. Maar misschien is dit voor Griekse begrippen een heel modern en mooi etiket. Ik ben en blijf zelf een fan van de etiketten met daarop piraten, schepen, ridders, monniken en ander gespuis! Maar des al niet te min krijgt dit biertje van mij een 5,5 (net voldoende dus)

    BeantwoordenVerwijderen